"Ойын жоқ және толық ақыл-ой дамуы мүмкін емес. Ойын-бұл үлкен жарық терезе, ол арқылы баланың рухани әлеміне идеялар мен ұғымдардың өміршең ағымы құйылады. (А. Сухомлинский)
"Ойын жоқ және толық ақыл-ой дамуы мүмкін емес. Ойын-бұл үлкен жарық терезе, ол арқылы баланың рухани әлеміне идеялар мен ұғымдардың өміршең ағымы құйылады. (А. Сухомлинский)
Мектеп жасына дейінгі балаларда логикалық – математикалық идеялар мен дағдылар ойында жақсы қалыптасады. Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын ерекше мәнге ие: ойын олар үшін еңбек, ойын олар үшін тәрбиенің маңызды түрі болып табылады. Ойлаудың негізгі логикалық құрылымдары шамамен 5 жастан бастап қалыптасады. Математика баланың ақыл-ойын шыңдайды, ойлау икемділігін дамытады, логикаға үйретеді. Баланы отбасы жағдайында математикамен ойын және ойын-сауық түрінде таныстыру оларға болашақта мектепте математика курсын тезірек және оңай үйренуге көмектеседі. Кішкентай үй тапсырмасын орындау балаға өте ұнайтыны белгілі. Сондықтан сіз балаңызға үй тапсырмасын бірге орындау кезінде санауды үйрете аласыз. Мысалы, балаңыздан сізге қажет заттардың белгілі бір мөлшерін әкелуін сұраңыз. Сол сияқты, баланы заттарды ажыратуға және салыстыруға үйретуге болады: олардан сізге үлкен шар немесе кеңірек табақ әкелуін сұраңыз. Егер сіз оларды өзіңіз елестетсеңіз, балалар көлікпен жүруден шаршайды. Егер сіз балаңызбен бірге болсаңыз, бұл уақытты тиімді өткізуге болады санау. Сіз өтіп бара жатқан жүк көліктерін, дүкендерді жарнамалары бар баннерлерді санай аласыз. Сіз әркімге шот-фактура жасай аласыз: бала үлкен үйлерді санайды, ал сіз кішкентайсыз. Кім көп? Баланың назарын айналасында не болып жатқанына аударыңыз: серуендеу кезінде, дүкенге барар жолда. Сұрақтар қойыңыз: мысалы: "мұнда ұлдар немесе қыздар көп пе? "Үйде қанша терезе бар екенін есептейік", " қай ағаштың биік, қайсысы төмен екенін көрсет?"Кеңістіктік орналасу ұғымдары доп ойынында оңай үйренеді: доп бастың үстінде (жоғарыда), доп аяқтың жанында (төменде), біз оны оңға лақтырамыз, солға, алға – артқа лақтырамыз. Тапсырманы қиындатуға болады: сіз допты оң қолыңызбен оң қолыма, ал сол қолыңызбен сол қолыма лақтырасыз. Іс-әрекетте бала көптеген маңызды ұғымдарды жақсы меңгереді. Балаңызбен бірге жүргенде, баспалдақ сияқты сізге жақын жерде қандай да бір нысанды таңдап, оған қанша қадам бар екенін санаңыз. Содан кейін басқа нысанды таңдап, қадамдарды да санаңыз. Қадамдармен өлшенген қашықтықтарды салыстырыңыз - қайсысы үлкен? Балаңызбен бірге жақын объектіге жақындау үшін қанша қадам қажет болатынын болжауға тырысыңыз. Сіз қиял мен тапқырлықты көрсете отырып, тапсырмаларды шексіз әртараптандыруға болады. Сізге және сіздің балаларыңызға сәттілік!
"Колокольчик" бөбекжай – бақшасының тәрбиешісі Шнур О. С.
Жаңартылған күні: 02.02.2023 10:30 Құрылған күні: 02.02.2023 10:30