"Біз Қазақстанда тұрамыз" сабағының қысқаша мазмұны
"Біз Қазақстанда тұрамыз" сабағының қысқаша мазмұны
Тәрбиеші педагог-сарапшы: Горчиневская Анна Нурислановна
"Қоңырау"балабақшасы
Мақсаты: балаларға біздің еліміздің Туы, Әнұраны, Елтаңбасы, біздің елімізді көптеген халықтар мен ұлыстар, ұлттар мекендейтіні туралы сабақ беру. Елді мекендейтін әр түрлі халықтарға төзімділікке тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Отан, Елтаңба, Әнұран, Ту.
Екі тілді компонент: Отан, Азамат, Басс жеді, бас Әли.
Жабдық: Елтаңба, Ту бейнеленген иллюстрациялар, әнұранның дыбыстық жазбасы. Конверт.
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастырушылық сәт.
- Балалар, бізге балабақшаға қандай үлкен конверт келгенін қараңыз! Ол кімнен екенін білгіңіз келе ме?
- Бұл жерде ол неге ұл баладан деп жазылған. Бұл бәрін білгісі келетін бала. Хатта ол бүкіл елді аралап, көптеген жаңа және қызықты нәрселерді білгенін жазады. Неліктен мучка сізге онымен хат алмасуды ұсынады, бірақ алдымен білгісі келеді: "сіз біздің елдің қалай аталатынын білесіз бе?"
(Қазақстан)
- Ал сіз оның неге осылай аталатынын білесіз бе?
- Міне, Неге қазір сізге айтып береді.
Ежелгі уақытта Қазақстан аумағында көптеген түркі тайпалары өмір сүрген. Олар қазақтардың ежелгі ата-бабалары. Олар бір аумақта өмір сүрді, олардың барлығы ортақ болды: қарым-қатынас тілі, әдет-ғұрыптар, дәстүрлер, дін, мәдениет, кәсіптер, ортақ қуаныш пен қайғы. Кейіннен бұл тайпалар "қазақтар"біртұтас халыққа бірікті. Қазақ сөзі еркін адам дегенді білдіреді.
Қазіргі Қазақстанда ұлты әртүрлі адамдар көп және барлығы бейбітшілік пен достықта өмір сүреді. Басқа халықтардан ерекшелену үшін қазақтар өздерінің Елтаңбасын, Туын, Әнұранын, ұлттық костюмін, ақша бірлігін ойлап тапты.
2. Презентацияны қарау. Тәрбиеші фильмді Қазақстан туралы әңгімемен сүйемелдейді.
- Біз тұратын жер қалай аталады?
- Қазақстан тұрғындары қалай аталады?
Физикалық минут.
Біз сіздермен бірге елімізде көп саяхаттадық және біраз шаршадық. Мен сізге біраз демалуды ұсынамын. Қазақтардың ежелгі баспанасы-киіз үй, біз киіз үйді өзіміз саламыз (қол ұстасып)қабырғалар - бұл кереге. Оларды созайық (алшақтап, созып) шаңырақты көтерейік (қолды көтерейік) таяқтарды салайық (қолды алға) паналаймыз! Біз аяқтаймыз! ( Біз қолымызды жоғары көтеріп, содан кейін төмен жібереміз) және киіз үйді өзіміз салдық.
3. Балалармен сөйлесу.
- Біздің Отанымыз, барлық басқа мемлекеттер сияқты, өз туы, елтаңбасы, әнұраны бар.
- Міне, Қазақстанның ұлттық Елтаңбасы осылай көрінеді. Онда не бейнеленгенін қарастырайық. Елтаңбаның негізі-шаңырақ, көгілдір фонда бейнеленген. Шаңырақ Қазақстанда тұратын барлық халықтардың бірлігін білдіреді. Елтаңбаның негізі шаңырақ, тұлпар үшін кіре берісте тұр.
Үміт ошақты, халықтың арманының бұлтсыздығын қорғайды.
Елтаңбада әрдайым жетекші жұлдыз жанып тұрады.
Әрбір қазақстандық өз Елтаңбасын біледі.
Негізгі символ құрметтейді және құрметтейді.
- Біздің елдің өз туы бар, ол көк түсті. Ол ашық бейбіт аспан мен халықтардың бірлігін бейнелейді. Тудың ортасында алтын күн, бейбітшілік пен байлықтың символы. Бүркіт-батылдықтың символы.
Көл суларының көгілдір түсі тудың негізін қалады.
Ал қалықтаған бүркіттің көзі ғасырлар бойы байлықты сақтайды.
Ұлы отбасында мәңгі: тыныштық, бірлік, братсво.
- Енді балалар еліміздің басты әнін тыңда.
- Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны-бұл халық байлығының тереңдігін, оның тарихын, армандарын, мақсаттары мен ұмтылыстарын қамтитын шығарма. Кез-келген мемлекеттің өмірінде әнұран үлкен рөл атқарады. Ол ел азаматтарын біріктіреді. Әнұран салтанатты мерекелерде, әскери шерулерде, спорттық жарыстарда орындалады. Олар Әнұранды тұрып тыңдайды, өз елінің басты әніне құрмет көрсетеді.
4. Ақын А. Дүйсенбаевтың" жер балалары"өлеңін оқу.
Біздің Отанымыз - көпұлтты. Мұнда әртүрлі ұлт өкілдері тұрады: корейлер, орыстар, немістер, өзбектер және т.б. бірақ біздің Отанымыздың байырғы тұрғындары - қазақтар. Қазақтар қонақжай халық.
5. "Халықтар Достығы"ойыны
Мұғалім балаларға әртүрлі ұлттарды білдіретін түрлі түсті жіптерді таратады. Балалар жіптерді бір допқа бүктеп, жіптердің қалай тығыз тоқылғанын көрсетуі керек, демек, Қазақстанда тұратын халықтар да сондай достық қарым-қатынаста.
6. Соңғы кезең. "Достық алақандары" шығармашылық тапсырмасы
Тәрбиеші балаларға ватманға салынған Қазақстан картасын көрсетеді.
- Біз бәріміз Қазақстан азаматтарымыз, біз бір-бірімізбен бейбітшілік пен келісімде өмір сүріп жатырмыз. Әрқайсымыздың алақанымыз бірліктің, ұлы елдің символы екенін елестетіп көріңіз.
Тәрбиеші балаларға алақанын бояуы бар табақшаға батырып, Қазақстан картасының ішіндегі ватманға із қалдыруды ұсынады.
- Сізге біздің елдің сыртқы түрі ұнады ма?
- Міне, біз еліміз туралы көптеген қызықты нәрселерді білдік. Бірақ бұл біздің орасан зор еліміз Қазақстан туралы айтуға болатын барлық ақпараттың жартысы емес. Келесі сабақтарда сіз бен біз әңгімені жалғастырамыз және балаға Почемучкаға хат жазамыз.
Жаңартылған күні: 17.02.2023 10:37 Құрылған күні: 17.02.2023 10:37